2008-09-29
 16:10:49

Monday

Hola Hola!
- 2 veckor skola
- 1 vecka prao
- 1 vecka skola
- 1 vecka lov, yes!

Idag var det skola igen. Jag gick hem efter musiken där jag tvingades hålla min smärta inombords, haha. Hade så i helvetes ont i magen både när jag satt och stod , och jag får ju inte ligga ner på lektionen, så vad ska man göra?
Kröp ner i sängen och kollade på vänner samt lite godis till det efter gårdagen, hihi nice.

Efter top model 5 som börjar 16:00, ska jag nog försöka pallra mig upp ur sängen och plugga svenska & so. Eller så ligger jag kvar i sängen och pluggar? smart..

Jag och Sara vill spola tillbaka tiden så vi får träffa zanessa igen... hehe. Det var ju så roligt! men vi ska kolla på premiären av hsm 3 med några vänner så längtar till det.
Hade tänkt att skriva ut några bilder från igår och lite andra bilder på fotopapper, rama in dem, och sedan sätta upp dom på vägen någonstanns om det får plats. Ska iallafall ta bort min affisch på chad michael murray som har hängt med mig under minst 2 år, haha!

Ps: om ni vill läsa chatten med Vanessa, klicka på denna länk: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/kandischatt/article3412245.ab

Ha en bra måndag!

/ Denice ♥

Zac Efron och Vanessa Hudgens är i Sverige och gör promotion



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: