2008-09-23
 17:46:02

Prao

Tjenare!
Jag & amanda e så extremt sugna på choklad och ingen orkar gå till ica så vi försöker hitta på en annan smart lösning, haha :)
Vi fick reda på våra praoplatser idag. Jag och malin fick sämsta ever, vårat 3:e val, hunddagis.. Det ligger på gärdet, och då måste vi åka in till stan varje dag i en vecka för att gå ut med några satans hundar ;P
Jag vet att det var vi som valde det, men det fanns inga andra roliga.. menmen, vi har ju varandra eller hur?
Plus att det har pågått lite våldtäckter här och där på Gärdet, hehe creepy.

En lärare har klagat på mig typ 2 ggr idag p.g.a min mobil som jag har haft i handen hela dagen, fan va sur jag blev på han också..

Nej, nu får det vara nog med klagomål för idag!

/ Denice ♥

UPDATE:
jag ska ringa make up store från skolan imorgon, för dom hade visst stängt för dagen. Hoppas jag & malin får praoa där, annars döööör jag!
Juste, imorgon har vi orienteringsdag. Jag och sofie ska springa tillsammans och vi kommer äga, visst? :D haha not..
Jag fick på gränsen till G förra året, så nu måste jag få lite bättre.

bilder från dagens orientering:

Jag, Sara & amandas skuggor


fint väder idag :)


Sara


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-09-23, 18:27:00 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Vem klagade på dej o din mobbe??

Janne eller?? Haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: