2008-09-23
 19:30:09

Mina framtidsplaner är måååånga..

Hej igen!
Jag har funderat fram & tillbaka sen jag var liten vad jag egentligen ska bli när jag blir stor, haha!
Från vetterinär  - till papparazzi .
Min & saras framtidsplan är att sara ska flytta till usa och bli känd där på disney channel som en skådespelare alltså. 
Genom disney channel har många blivit kända som t.e.x miley cyrus m.m. (hannah montana)
När hon har blivit känd , flyttar jag dit och vi gör ett album tillsammans, haha. På det sättet kommer vi alltså bli kända och få gå på röda mattan, jippie :D

Min och emilia framtidsplan är att bli papparazzis. Här om dagen filmade vi sofie i smyg i skolan för att hon höll på med sitt hår hela tiden, haha, det såg jättekul ut. Inte nog med det, vi har faktiskt en fördel om sara blir känd för då kan vi ta värsta bra foton på henne eftersom vi redan känner henne och då får vi massa money, mohaha.

Min egna framtidsplan är faktiskt att bli en sådan som filmar in filmer, alltså helt enkelt vara bakom kameran! Det skulle nog vara jättekul tror jag. Funderar att gå media linjen på gymnasiet, inte riktigt bestämt än, men kanske.
Emilia är också lite intresserad av foto och så. Va roligt om vi hamnar i samma klass =) (om hon vill gå media alltså)

Där fick ni höra min lilla story av det hela :) haha.
 
/ Denice ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: