2008-09-01
 22:47:14

Kvälls update

Go´kväll allihop!
Har nyss lagt mig i min sköna säng för att kolla på ett vänner avsnitt innan jag ska sova.
Ikväll berättade mamma en"ande-historia" för mig som har uppstått hos en i min släkt. Väldigt intressant måste jag säga, men ändå lite läskigt. Berättar kanske mer om det imorgon. Jag och min familj ska till dom i jul eller kanske i höst by the way, hoppas andarna är borta då :P   Tror ni på andar?

Vi kom in på min morfars död & då bröt jag ihop. Jag klarar helt enkelt inte av att prata om min morfar utan att börja gråta.. aja.. nog om det, annars kanske jag bryter ihop igen ;P fast det brukar jag inte göra om jag skriver om det, oftast bara om jag pratar med någon om det.

Vi hörs troligen imorgon om jag inte har way to much homeworks, pusshej & godnatt!
/ Denice ♥


Me



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: