2008-09-14
 21:57:53

Husvisning

Hejhej!
En kort sammanfattning om helgen:
Lördag: Jag gjorde inte så mycket på dagen, men på kvällen gick jag & amanda till sara och kollade på film - rumor has it , med b.la Jennifer aniston :)
Pappa hade köpt godis till mig som han aldrig gör i vanliga fall & det var ju snällt! men det var inte så himla gott godis, haha, han har inte hittat min godissmak än..så kan det gå ibland.
Söndag: Idag har det varit en slödag. Vaknade vid halv 12, min moster var här när jag vaknade så då fick jag min efterskottspresent som var 300 :- . Sen laddade jag ner Vänner säsong 4, så det har jag suttit och kollat på lite.
Vid 3-tiden åkte min familj och kollade på ett hus i brevik. Ganska fint hus, det liknar en sommarstuga, men det skulle vara dubbelt så fint om man målade om det, det såg väldigt skruttet ut. Lagom stort för oss, dock var det ett väldigt snett tak där mitt rum skulle ha varit uppe på loftet. Pappa fick böja ryggen ganska mycket för att få plats där :P hehe.

Imorgon är det början på en ny skolvecka, suck! Lika tragiskt varje gång... Vi har musikprov imorgon också. Man ska kunna vad olika instrument heter och hur de låter. Haha har ingen aning om hur instrument låter, bara typ piano och gitarr ;P

Ha en trevlig söndagskväll, pusshej!

/ Denice ♥


malin, jag, amanda & sara i 8:an


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-09-14, 22:05:32 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Äntligen en uppdatering!

Åh, Denice vi kmr få IG på provet!! ;P


Fanny
PUBLICERAT: 2008-09-14, 22:43:18 | URL: http://fannybillefalt.blogg.se/

ha en fin kväll :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: