2008-09-26
 18:42:47

Fredag / Dagens låt

Halloj halloj!
Äntligen fredag! den här veckan har faktiskt gått riktigt snabbt.
Sitter här i soffan, och kan inte resa mig upp eftersom jag får ont i magen då :( buhu...men som tur är har mamma köpt en ben&jerry glass till mig, så då blev jag på lite bättre humör, haha.

Imorgon ska jag, sara & amanda åka in till stan. Jag ska försöka hitta en outfit som jag ska ha på galapremiären på söndag :) hoppas jag hittar något fint att ta på mig.
Guu va jag längtar till söndag asså! give me sunday now! :P men jag har endå en rolig dag att se fram emot, "gå på stan -dag".

Vi hade engelska diskussionen idag om brott & gud så nervös jag var innan asso, haha helt sjukt! Vår diskussion var ganska stel i början , så jag fick börja skiten, så kan det gå.

Väntar på att ett one tree hill avsnitt ska släppas på http://www.tankafett.com , ha en trevlig fredagskväll allihop!

/ Denice ♥

Demi lovato - on the line



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: