2008-10-25
 16:17:57

tröööööött...

Hallå från en väldigt trött denice..
Igår sov som sagt några tjejer över hos Emilia. Vi körde anden i glaset vid midnatt, scary! ;D
Alla somnade ungefär vid 4 på natten & vaknade runt 8, fast jag lyckades somna om 1 timme till som tur var.. men jag är jäkligt trött ! herregud. Höll på att somna på bussen på vägen hem. 4 -5 timmars sömn är inte mycket!
Alla vi 5 tjejer sov i 3 sängar, haha det blev lite trångt, men det funkade :)
Sen när jag äntligen var innanför dörren, så säger mamma på telefon att jag måste gå ut med hundarna, fy fan! jag som var så trött...

Jag tror jag börjar bli förkyld :(  har haft ont i halsen några dagar nu.. ska nog lägga mig i sängen & kolla klart på hairspray!

/ Denice ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: