2008-10-09
 18:22:46

Torsdag - halvstudiedag / Dagens låt

Hallå!
Idag har vi haft halvstudiedag, så vi slutade runt 12.
Jag & Malin har diskuterat om vad vi ska göra på våran egen idrotts lektion imorgon som hela klassen ska delta på.
Vad vi kom fram till får ni se imorn , ni som är med alltså ;)
♦ Uppvärmning
♦ Övning
♦ Huvudaktivitet
♦ Nedvarvning

Idag hade vi No prov - hjärtat & blodet. Det gick väl helt okej, hoppas jag får VG! måste hålla VG-nivån terminen ut.
Det har inte hänt något särskilt dagarna i veckan.. Nästa vecka är det iallafall prao & jag måste köpa vinterskor tills dess, alltså i helgen.. hoppas jag hittar några, annars blir det kallt om fossingarna eftersom en morgon här i veckan var det endast 1 grad *burr burr*.

Aja, nu måste jag fortsätta med mitt svenska arbete!

Denice ♥

Demi lovato - Trainwreck



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: