2008-10-17
 21:58:36

Sista prao-dagen

Hola hola!
Idag var det som sagt sista dagen på prao.. lite sorligt faktiskt, haha! Jag kommer sakna alla hundar, dom gjorde en på så glatt humör när man kom trött & helt utsliten på morgonen. Skulle vara roligt om det var 2 veckor istället för 1 vecka.

Helgen kommer mest bestå utav plugg, iallafall på söndag. So/sv & idrotts prao-uppgift måste göras och även en svensk logg. Imorgon (lördag) vill jag nog till stan, haha som vanligt! men jag måste köpa en tunn polotröja att ha under en stickad tröja så det inte blir allt för kallt :)  sen kanske man hittar något annat fint! Det var länge sen jag handlade kläder känns det som.

Kollade på Idol för ett tag sen. Alice är så hiimla bra! Hoppas hon vinner hela skiten. Är inget stort fan av Lars iallafall, gillar inte hans röst även om den är speciell! Kevin är också bra, han var det ikväll iaf. Vad tycker ni? :P
Att bropå Idol.. Jag såg idol-bilen idag där de två kill jurymedlemmarna satt i, haha, intressant i know!

/ Denice ♥

Bilder från dagen:


Hobbe!


Harry!


Sigge!


Hugo!


Sonya!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: