2008-10-06
 18:14:04

Måndag

Hola hola!
Idag hade vi musikprov & det gick väl sådär.. haha. Hade fel på några musik hörövningar (a)
Efter skolan åkte jag, emilia, malin, amanda & sara till stan för att hämta ut våra reserverade biljetter till high school musical 3 som har premiär 22 oktober. Vi åt lunch där också, sen åkte vi hem igen.

Igår när jag & Sara satt på tunnelbanan på väg in till stan för att handla vinterskor (hittade dock inga!!) så satt det en stor tjock gubbe med typ skit stort huvud, och helt illröd i ansiktet var han också.
Han vänder sig mot sara och börjar prata jättenära henne (han stank, haha!) . Gubben börjar fråga sara om hennes framtid, haha. Typ vilken linje hon ska börja på & så sa han vad han tyckte hon borde göra när hon blir äldre. Det var typ att hon skulle flytta till landet för där håller man sig ren & fräsch, hahah. Jag satt och skrattade lite under min stora halsduk :) thihi.

Igår var det säsongstart för Gossip girl, äntligen! Det var väl bra ,  tycker lite synd om chuck :P
Aja, hare bra!

/ Denice ♥

Camp rock - Play my music


Manda <3
PUBLICERAT: 2008-10-07, 15:05:53 | URL: http://xmandaaaax.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om min röst på min blogg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: