2008-10-10
 15:41:04

Fredag / "Dagens video"

Hello!
Idag var det sista dagen innan prao veckan! Fan va skönt. Men nu måste jag & Malin gå upp ur sängen ännu tidigare än vanligt, för det tar ca. 1 timme att åka till vårat praoställe. Jag ska ställa väckarklockan på 7.. buhu :/

I helgen måste jag verkligen hitta ett par varma skor eftersom vi ska gå ut med hundar hela dagarna .. annars får jag ta mina gamla från förra året, fast dom är i och för sig helt okej att ha på sig + varma.

Juste! Idag ledde jag och malin en egen gympalektion :P haha ja, det gick väl sådär. Det blev lite rörigt med alla bollar.
Nästa vecka (prao) tror man ju att man ska få slippa alla läxor och skolarbete överhuvudtaget, men då får vi två prao uppgifter i Gympa och SO/SV... + att en boklogg ska vara inne veckan därpå, s.u.c.k.

Oj gud vad jag blev sugen på Ben&Jerry glass nu, haha! Nån som vill göra nåt ikväll och köpa glass eller nåt?? :P

/ Denice ♥

Malin skickade denna video till mig & de som sjunger är faktiskt jättebra!

No air - chris brown & Jordin sparks


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-10-10, 18:11:42 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Ja dom var bra! ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: