2008-10-13
 17:56:11

Första dagen på prao

Hola hola!
Första prao-dagen .. Den var hur jobbig som helst! Jag har nog aldrig haft sån här värk i fötterna och benen någonsinn!
Jag & Malin kommer ha värsta muskliga låren på fredag, haha, nää skoja bara.
När vi kom fram till Gärdets tunnelbanestation yrade vi bort oss som vanligt, haha, även om vi hade en karta (a)
En kille kom iallafall fram till oss frivilligt eftersom vi såg ut som värsta turisterna med en karta i handen och visste inte vart fan vi skulle gå.
Det visade sig att vi gick åt helt fel håll, så tack för hjälpen! hehe.

Hunddagiset såg fett skumt ut. Det var typ i en källare & det var jättemörkt där nere. Men man vande sig iallafall och vi fick gå ut med 4 hundar var. Malin fick små hundar och jag fick stora, fan va jobbigt det var, haha dom är ju så starka jämnfört med mina små hundar. På förmiddagen gick vi 2 timmar och sedan på eftermiddagen fick jag gå 1 ½ timme till med en tjej & malin fick gå till rastgården och släppa hundarna lösa, lyllo!

Vi fick sluta ungefär kvart i 4 , alltså en jobbdag på 7 timmar, väldigt jobbigt! Höll på att somna på bussen faktiskt..

Här kommer lite bilder från idag:


Det fanns 32 hundar på dagiset!



Hunden fick ha någon grejj på nosen eftersom den drog så mycket, stackarn! :P


Helt klart favoriten bland de stora hundarna :) så söööt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: