2008-10-03
 21:59:28

Camp rock med malin

tja!
Vi skulle egentligen se camp rock med amanda, emilia & sara idag, men dom blev typ sura över att vi inte vill käka på donken, så vi drog till kina resturangen istället.
Sen mötte jag dom på bussen och dom sa inte hej till mig :( så jag trodde dom va sura på mig, så jag satt och kollade ut genom fönstret medans dom viskade :P buhu..
Efter maten drog vi till mig och kollade på camp rock för oss själva :D

( Sara talar ej sanning ) mohahah

/ Denice ♥


Sara Amanda Emilia
PUBLICERAT: 2008-10-04, 00:08:44 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Viskade??

Hallå! Vi sa fan hej, du svarade ba inte! :O

:P


sofie
PUBLICERAT: 2008-10-04, 12:12:57

omg!!! haha typsikt tjejer,, haha palla att ni ska sitta åh viksa...:P


denice
PUBLICERAT: 2008-10-04, 16:32:05 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

jaa, haha ni viskade. när jag kollade dit så satt ni å viskade..

nej ni sa inte hej :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: