2008-11-19
 20:21:39

Plugg dag

Hi!
Idag är det lill-lördag, haha enligt sara och många andra ^^
Ni stöter inte på min bästa dag kan jag säga er. Allt med skolarbetena går helt fel! Jag trodde att jag hade gjort ett ganska bra jobb, men sedan visade det sig att allt var kasst..
Min klass har ett arbete som går ut på att man ska skriva på engelska om en båtresa till nått engelsk talande land, jag har då valt Australien.
Jag hade för en gångs skull använt lite mer avancerade ord, men sedan blev det bara pannkaka av allihop, så typiskt! Engelska är inte mitt ämne, helt klart.

Life goes on.. right?

Vi har NO prov imorgon som jag inte har pluggat så jättemycket till, men kan det mesta hoppas jag.
Jag har mest fokuserat på engelska uppgifterna som sagt..

Ha en bättre kväll än mig !

/ Denice ♥




Jag hade inget vettigt att fotografera idag..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: