2008-11-12
 17:35:16

Onsdag

Nu är åtminstone mer än halva skolveckan avklarad!

Hallo hallo!
Jag sitter här & pluggar järnet! nej nej, men jag har iallafall gjort ett arbete och snart ska jag fortsätta med logg4.
Lärarna i skolan är verkligen sämst på att planera, seriöst. Till fredag har vi typ 1000 saker att göra och så lägger dom in en engelska uppgift också!!
Imorgon är det den andra lucia träningen, hehe. Jag ska vara tomte :)
Det är så sköönt att missa lektioner pga av alla träningar plus att man får bättre betyg i musik ^^

Nog pratat om skolan! haha då vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för det har inte hänt något speciellt idag faktiskt, förutom att det var en så rolig svenska lektion idag, haha en person i vår klass är så rolig ibland så man blir nästan tårögd :P Vi satt bara och pratade, gjorde absolut ingen nytta alls!

Jaja, ha en bra dag!

/ Denice ♥


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-11-12, 19:46:03 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Haha, vem var de som va så¨rlig på svenskan??


emilia
PUBLICERAT: 2008-11-12, 20:23:52

guuurra , haha !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: