2008-11-20
 18:21:01

Mitt huvud sprängs

Jag tror att mitt huvud kommer att explodera snart av för mycket tänkande den sista timmen!

Hejhej!
NO provet var faktiskt ganska svårt, hoppas jag får ett bra betyg iallafall.
Den senaste timmen har jag spenderat genom att skriva en boklogg med flera tusen punkter man måste besvara.. men som tur är är jag snart klar.

Malin skickade nyss en video från mtv music awards som sändes förra året då Chris brown uppträder. Han dansar som jag vet inte vad... en gud! :P
Jag längtar såå mycket till 23 januari!!   (längtar förstås till idol finalen med sara också den 12 december)
Just nu laddar jag ner hela hans album, men det går rätt segt.

Nu ska jag lägga in lite nya låtar till min ipod, skriver imorgon!

/ Denice ♥

Robin Bengtsson - Bring it on home


malin
PUBLICERAT: 2008-11-21, 15:05:25 | URL: http://malinja.blogg.se/

japps det är hemskt med huvudvärk =p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: