2008-11-02
 17:05:36

Halloween

Aloha!
Igår var jag hos Malin och åt middag & kollade på en film vi hyrde - New York minute ;)
Senare på kvällen började det knacka på dörren jättemånga gånger och sen försvann dom.. och andra gången dom gjorde samma sak blev jag och malin fett rädda , haha!  Så jag ringde Sara och frågade om hon, emilia och amanda  var här eller i krusboda (för att dom skulle kanske till oss) , men då sa hon att dom var på väg hit. Och jag sa allt som hade hänt.
Sen kollar vi ut genom fönstret i malins rum och ser att det är sara, emilia och amanda som håller på att busar med oss :P

Vi hade inte så mycket och göra och eftersom det var Halloween, så skulle Sara & Emilia klä ut sig till nåt (?) haha vad det nu var för nåt. Sen gick dom ut och knackade dörr och dom fick faktiskt godis, haha det trodde vi inte först. Amanda och jag följde med dom och gömde oss när dom knackade dörr.
Sen efter ett tag ville jag också vara med så jag tog en svart mössa över ansiktet och en snygg liten hatt till det ovanpå ;P
Den första vi går till var en jäkla sur gubbe som sa att vi inte skulle få nåt godis typ. Emilia ba:
- Men då blir det bus.
- Neej!
- Jo
- Nej
- Jo

haha sen gick vi hem till Malin igen och vi fick ideén att ta resterna av en gammal kyckling som vi skulle stoppa i gubbens brevlåda. Det blev nog en big suprise för han imorse när han skulle hämta tidningen , haha!

Idag har jag inte gjort så mycket. Vi besökte 2 gravar (mormor, morfar + farmor, farfar) och gjorde lite fint där, tände ljus.
Hare bra!


/ Denice ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: