2008-11-28
 16:03:25

Friday I´m in love

I don't care if Monday's blue, tuesday's grey and wednesday too
Thursday I don't care about you it's FRIDAY
I'm in love

Denna låt har jag haft på hjärnan i princip hela dagen på grund av att sara sjunger den 24/7, haha!

Holla föresten!
Idag är det fredag & jag är glaaad :)
Ikväll tänkte vi gå till Malin för att ha vår traditionella idolfredag tillsammans. Jag gissar på att Johan får åka hem idag faktiskt, vill egentligen inte att någon ska åka ut.
Anyway, vi fick tillbaka 4 arbeten om tidningslära idag och på hela sammanlagt fick jag VG! *yesyes*
I min egen krönika skrev jag om gurkor, haha. Så fick jag en kommentar från läraren, (Sara gav honom ett smeknamn, Rogge Roggelito) : Högst ovanligt val av ämne, som du hanterar bra. Haha, det håller jag med om, det var ett ganska konstigt men roligt val.

Ojoj, nu har top model börjat, tjingeling!

/ Denice

Johan Palm - Friday I'm in love


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-11-28, 16:23:02 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Haha, vi skrev samma rubrik och samma inledning!

hade inte sett din innan jag skrev de, hahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: