2008-11-22
 18:33:07

Fan!

Ja! Jag hittar inte min kamera sladd, så nu kan jag inte lägga in bilderna som jag tog igår då malin, emilia, sara & amanda var hos mig , idolkväll.
Jag visste precis vart den låg i förrgår, men nu är den poff borta, det är alltid någon som gömmer saker för mig.. haha.

Om lite mindre en två veckor, alltså 12:e december ska jag & sara på idol finalen *längtar* :)
Hoppas det blir Robin och Alice i finalen! Kevin är också jäkligt bra, men det lutar mer åt att jag väljer Robin.
Det var så dåligt att Anna åkte ut igår.. hon var ju bäst den kvällen!
Johan ska åka, haha nu kommer sara döda mig :P

som sagt, jag kan inte lägga in bilder just nu tills jag har hittat sladden, wish me good luck!

/ Denice ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: