2008-07-22
 00:34:44

Varning för Qliniques hudvårds produkter!


För drygt en vecka sedan var jag på ett mycket bra spa. Jag beställde en tid och sedan utfördes den sköna ansiktsbehandling.
Behandlingen pågick i 55 minuter & kostade ca 850 kronor.
Det tycker jag är väldigt prisvärt p.g.a av en sådan bra behandling.
Salongen heter Electa och ligger på nybrogatan 8,Stockholm och det är verkligen ett ställe jag kan rekomendera.

När min behandling utfördes frågade hon som arbetade där mig vad jag använde för ansiktskrämer.
Jag svarade att jag använde Qlinique hudvårdsserie & då berättade hon för mig att märket Qlinique är jätte dålig för huden. Krämerna innehåller starka ämnen och det gör så att huden torkar ut.
Hon berättade också att det är väldigt många som köper dom produkterna för att det är ett ganska dyrt märke och fin design på produkterna som gör att de ser bra ut.
Jag slängde mina Qlinique krämer direkt när jag kom hem & det är verkligen inga produkter jag rekomenderar.

/ Sofie ♥


julia.
PUBLICERAT: 2008-07-23, 13:23:36 | URL: http://julia.blogg.se/

va! oj, jag har alltid haft problem med min hy, antingen för torr eller för fet, men sedan jag började använda cliniques rengöringsprodukter, rengöring, ansiktvatten och återfuktande hudkräm har min hy blivit bra! är du säker på att hon som sa att de var dåliga inte gjorde dett för att sälja in sin egen produkt? det låter lite misstänkt tycker jag...


Anonym
PUBLICERAT: 2008-07-23, 14:51:35

That's what the're telling you, so you by their products instead..you shouldn't listen to everything people tell you, just try out what's best for YOUR skin. Everybody's diferent..



PUss o kram skummbanan!


sofie
PUBLICERAT: 2008-07-25, 19:34:20

haha de sant:)


Petra
PUBLICERAT: 2008-07-26, 02:02:27 | URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Hmm låter mysko den serien ska ju vara superbra säger alla???men jag håller med dig tvålen blir man torr av


sofie
PUBLICERAT: 2008-07-26, 18:18:37

haha, a hon som arbeta där sa ju att nästan alla kunder som kommit ditt har andvänt qlinque.;)


joies
PUBLICERAT: 2008-07-28, 21:03:44 | URL: http://joies.blogg.se/

bra att du nämner det, jag vill inte gå runt som ett russin! tack för 'tipset'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: