2008-12-30
 19:29:05

SNAAAACKS




Hehe, lite test bilder jag tog i Huddiksvall.

Tjena mitt bena!
Jag kom hem för drygt 1 timme sedan från stan med Emilia. Vi åkte först till Medborgarplatsen där vi köpte billiga kläder på Gina Tricot, som btw har värsta utförsäljningen. Jag köpte en kofta (74,50!) & en vanlig marinblå t-shirt (49,50), somsagt väldigt billigt.
Senare gick vi till Monki där vi shoppade vidare. Jag hittade äntligen mitt linne som jag har velat ha jättelänge! Det är ett vitt brottarlinne med flätor på, eller hur man nu ska förklara. Det fanns endast i Medium och Large, men som tur var satt linnet lite tajtare nedtill, så Medium passade bra.
Jag fick också med mig en t-shirt från H&M och en plånbok från Wedins. Så såg min dag ut en tisdag.

Efter maten skulle jag egentligen gå till sara för att umgås lite med vänner, men jag hinner inte vara där så länge, så jag sket i det. Jag får ändå träffa dem imorgon på nyårsafton! :)  pusshej!


Fina
PUBLICERAT: 2008-12-30, 23:49:15 | URL: http://www.metrobloggen.se/fina

gaah nu blev jag sugen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: