2008-12-16
 21:14:05

Sjuk.. IGEN!

Hello Hello!
Jag har nyss tagit en lång och varm dusch, det behövdes måste jag säga!
Idag har jag varit hemma från skolan p.g.a feber & ont i halsen..
Förra veckan var jag också sjuk 2 dagar och nu hittade tydligen bakterierna tillbaka till mig :(
Jag ska nog stanna hemma ett par dagar, så jag åtminstone är frisk till jul!

Hela dagen har jag bara legat i min säng och kollat på O.C med hundarna :) Det har varit riktigt skönt faktiskt!
Jag började gråta lite i sista avsnittet på säsong 3 då marissa dog, haha det är så himla sorgligt!
Sara ska ta med sig säsong 4 till mig imorgon, yeey. Då kan jag sysselsätta mig iallafall. Just nu har jag ingenting att göra. Jag såg fram emot att kolla på Desperate Housewives, men det var tydligen säsongsavslutning förra gången, så det sket sig.
Hmm.. vad ska jag hitta på nu då? Mamma köpte en Ben&Jerry glass till mig, kanske ska äta den snart, fast jag är fortfarande mätt efter middagen. Haha vilka problem!

Aja, see ya later alligator!

/ Denice



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: