2008-12-17
 14:01:27

Onsdag

Jin Dobre! (polska)
Febern har försvunnit, men jag har fortfarande ont i halsen & huvudet.
Jag sitter just nu och smaskar på en Ben&Jerry's - Cookie Dough :)
Vaknade vid halv 1 och sen dess har jag inte gjort så mycket. Väntar på att skolan ska sluta, så att Jessica kan komma hit med O.C säsong 4, om inte sara har glömt att ta med den förstås, hehe.

Jahapp.. Jag tror att jag stannar hemma imorgon också, men på fredag hoppas jag att jag kommer eftersom det är avslutning! Brevet med betygen får man och vi som var med i lucia tåget ska sjunga några julsånger inför skolan också.

Det sägs att vi som beställde färgade linser (gratis!) ska få de hemskickade denna vecka :)

Ha en bra dag! puss

/ Denice ♥


L o t t i i i z z
PUBLICERAT: 2008-12-17, 21:11:31 | URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

åååh, älskar ben and jerry´s glass :D MUMS!


*Mippi*
PUBLICERAT: 2008-12-17, 21:47:30 | URL: http://mippi.blogg.se/

Jaa kan jag tänka mej dom e grymt duktiga fast kevin va min favvo!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: