2008-12-04
 21:40:43

Nyklippt

Hallojs!
Jag skriver en snabbis innan jag ska plugga vidare på ett so prov vi har imorgon, och jag kan absolut ingenting!! panik.
Idag har jag gått till frisören för att klippa mitt trasiga hår samt färga det lite mörkare.
Jag fick vänta en halvtimme eftersom mamma tydligen hade sagt fel tid till mig. Sen efter att jag hade färgat håret täckte det inte den gamla hårfärgen i hårbotten, så då fick vi ta lite mer färg och då fick jag vänta ytterligare 20 min.. sen var det dags för klippning. Jag satt där i 2,5 timmar, haha det var jobbigt, men min frisör är så snäll. Hon gav mig te, pepparkakor och kex, haha :)

I skolan på lunchen hände en liten rolig grejj. Jessica sitter nästan mittemot en tjej som alla kallar för trollet pga av hennes lockiga hår. Sen så säger hon såhär till jessica:
- Va ovanlig frisyr du har. Det ser nästan ut som på 1700-talet.
- Jessica ba: jahapp.. haha.
- Det var fint med stora runda örhängen. Varför är din krage så långt ner på tröjan? Hur kommer det sig?

hahah det kanske inte låter så roligt, men det vare iallafall! :P

Got to go!

/ Denice ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: