2008-12-08
 19:10:50

Monday

Heejheej!
Just nu sitter jag och håller på att fixa med låtar hit & dit till min ipod. Sara fick ett tips om en sida där man kan göra om youtube klipp till mp3 - fil , mycket bra! :)

Efter skolan gick jag hem med Sara för att vi skulle dels plugga , men också kolla på Vakna! med the voice som sara hade spelat in imorse. Robin Bengtsson var gäst, hihi . Men någon hade stängt av inspelningen, så det blev icke av.
Haha, det blev inget plugg heller för den delen, det får bli imorgon istället!
Vi sökte på olika idoler på www.hitta.se och kollade efter deras mobilnummer. Haha vi hittade kevins ;)
Robin Bengtsson i göteborg fanns det typ 3 av, så vi ringde den ena & det lät exakt som han, haha kanske det är han, who knows?
Vilket liv vi har! :P

Nu ska jag återgå till det jag höll på med förut, byebye!

/ Denice ♥

söt bild!


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-12-08, 20:21:36 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Haha, ja tkr våra liv e lite skojiga, Denice :P


emilia
PUBLICERAT: 2008-12-09, 19:09:54

Hehe , vad sa ni till honom :O???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: