2008-12-01
 17:27:18

Lista

Brukar du komma i tid: Ja, nästan alltid.
Vad hade du i din mun senast: pepparkaka
När mår du bra: ja du.. när jag är med mina vänner :)
När blev du fotad senast: igår av sara
Hur känner du dig nu: trött
Kan du laga mat: enkla rätter, som t.ex. köttbullar & makaroner
Vad pluggar du: går i skolan
Vad tycker du om fötter: usch, hatar fötter! haha
Är du smart: medel, om jag får säga det själv , haha vet inte riktigt.
Vad har du på dig: leggins och brorsans tjocktröja
Är du aktiv i skolan: ibland
Vad saknar du: släktingar som har gått bort
När och varför grät du senast: 2 veckor sedan tror jag, privat.
Var det pinsamt att svara på det: nejdå
Hade du en bra kväll igår: japp, var med sara
Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller juice
Vad ska du göra i sommar: Jag har ingen som helst aning faktiskt
Vad vill du jobba som: Filmare eller göra reklam
Har du tråkigt just nu: haha aa ganska
Vad gör livet värt att leva: vänner och familjen
Vad i livet ångrar du: några saker, men det gör väl alla?
Är du musikalisk: haha nää
Vad lyssnar du på för musik: lite olika
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nää
Är du bortskämd: nej det ser jag mig själv inte som.
Är du trött: jaao
Vad gör du imorgon: skolan..

Din första
Operation: 11-12 år , opererade öronen
Första piercingen: räknas öronen? isånnafall när jag var 11 år tror jag
Första bästa vän: Jessica
Första priset: Någon fotbollscup
Första sporten du började på: Fotboll
Första husdjuret: kanin
Första semestern: lanzarote
Första konserten: Jag har aldrig varit på någon konsert, men 23 januari ska jag se chris brown med några vänner! + idolfinalen 12/12, eller räknas det som en konsert? ;)

Favoriter:
Filmer: Ojoj, det finns många. Kommer inte på någon speciellt just nu
Tvprogram: One tree hill, O.C , Vänner, Gossip girl, Top model, Desperate housewives..
Musik: Jonas brothers, demi lovato, Katy perry m.fl.
Drink: Ingen aning.
Sport: Fotboll
Plagg: Jeans
Skola: Dalskolan ?
Bok: Gillar inte att läsa.

Just nu:
Äter du: pepparkaka =)
Dricker du: drack saft
Ska du: publicera detta inlägg & kanske kolla på the o.c.
Lyssnar du på: det är helt tyst här hemma.
Väntar du : middag, är hungrig.
Tittar du på: dataskärmen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: