2008-12-10
 18:06:51

Imorgon kommer jag till skolan.

Tjotjo!
En lukt av lussebullar har spridit sig i hela huset, Mmmmmmmmm. Dem blev väldigt lyckade faktiskt, även om vi råkade klanta oss lite.
Det är vad som har hänt i mitt liv idag iallafall. Jag har inte orkat göra någonting speciellt idag eftersom jag fortfarande är sjuk, men det börjar bli bättre som tur är. Jag ska försöka pallra mig iväg till skolan imorgon och få NO provet överstökat.

Idag (onsdag) till nästa onsdag har vi tema - vecka i skolan som handlar om traditioner i olika religioner.
Min grupp fick islam och vi ska tydligen göra en film. Haha sofie ringde mig kl: 10:00 imorse och frågade:
- Vi ska spela in en film. Kan du bära en slöja?
- Aldrig i livet! hahah.


Ofta jag skämmer ut mig så mycket, haha. Nejmen, vi får se hur det blir :P Kan bli rätt kul iförsig. Mer om det senare.
Juste! Det har ju börjat falla lite snö på marken igen. Det var verkligen på tiden. Snö ska det vara på julen, eller hur?

Ha en bra kväll!

/ Denice ♥

Denna låt ska Alice framföra i finalen. hmm.. undra hur det kommer att gå. Hoppas på det bästa iallafall! ;)

Pink - So what?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: