2008-12-19
 18:15:38

Fredag = LOV!

Hejsaaan!
Mitt förra inlägg publicerades inte förens idag, konstigt..
Jaja, efter skolavslutningen åkte jag, sara & sofie till nacka forum som var ett jääättestort köpcentrum!
Herregud, haha vi gick typ vilse hela tiden :P
Sofie gick efter en stund för att hon skulle på en ansiktsbehandling, så jag och sara shoppade vidare.
Nu är alla julklappar färdiga iallafall, äntligen! Det känns jäkligt skönt asså.

Jag är nöjd med mina betyg för höstterminen. Jag fick 11 VG och resten G ;) Har höjt mig i 3 ämnen denna termin. 
Ska försöka fortsätta i denna takt, hehe.

Nu är det lov!! :D
Jag har dock inte så mycket inplanerat.. Eller på söndag ska jag & några andra se robin b, alice och kevin i haninge centrum kl: 18:30.
Och på monday drar jag och mi familia till Huddiksvall där mina sysslingar bor. Vi ska fira jul där, så jag kommer hem på lördag.

/ Denice ♥

Julklappstips till pappa: Kokbok :D haha!

24/12



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: