2008-12-11
 20:32:01

Aerobics

Guten tag!
Jag kom hem för ett tag sedan från tyresö gym. Vi fick en gratis biljett av vår gympalärare, så vi var med på ett Aerobics ;)
Det var faktiskt ganska roligt, fast jag kände mig jävligt stel, haha.
Jag är verkligen inte van att typ dansa, eller göra rörelser överhuvudtaget. Det blir nog bättre efter några gånger.
Jag funderar på att köpa ett 10 gångers kort på gymmet, så kan jag vara med på olika gruppass.

Imorgon är det lucia och det innebär att jag måste vara i skolan 07:30!! haha jag kommer aldrig orka gå upp så pass tidigt, men men..
Efter lucian ska jag och sara dra hem till mig, byta om, fixa oss lite och sedan åka in till globen för att börja köa till idol finalen :)  

Nu ska jag välja lucia kläder, Tschüss!

/ Denice ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: