2008-08-05
 14:50:23

Regn, regn & återigen regn..

God regnig eftermiddag får man väl säga! =)
Jag vaknade halv 2 idag, riktigt sent för att vara mig, men det var så himla mysigt & mörkt i mitt rum p.g.a det tråkiga vädret.
Nu sitter jag i köket och äter frukost/lunch, äntligen lite mat i magen. Var tvungen att gå med hundarna i regnet, och det var verkligen sviiiinkallt, endast 14 grader  *burrburr*.
Jag och sofie skulle egentligen sola solarium idag eftersom man känner sig så jäkla blek, usch, men vi ska göra det imorgon istället för att jag vaknade så sent + att hundarna inte vill vara ensamma så länge =)

Ni får ha det så bra idag!

/ Denice ♥


lotta
PUBLICERAT: 2008-08-11, 07:51:55 | URL: http://baralotta.blogg.se/

herregud vilka söta hundar (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: