2008-08-30
 18:22:27

Övernattning hos Sara

Heeejsan!
kom hem för en stund sen från sara där jag som sagt har övernattat :)
Igår kom malin också och umgick med oss. Vi kollade på camp rock & linas kvällsbok.
Sen vid halv 1 åkte mallan hem och då kollade jag och sara på ytterligare en film, hihi, förortsungar, men dock hann vi inte kolla klart för båda somnade efter typ 10 min ;P

Idag då.. jag & sara åkte in till stan vid 12-tiden. Jag köpte en marinblå lite tjockare kofta :) och sara köpte hårspray!

Nu sitter jag här & ska nog värma min pizza i mikron snart, magen kurrar. Min brorsa sparade en cider till mig från igårkväll, snäll som han är (a) hihi. Hare bra, pusshej!
/ Denice ♥

Demi Lovato - this is me


bra låt i slutet av filmen, camp rock!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: