2008-08-24
 21:06:38

Ögoninflammation (?)

hejhej!
Jag har varit i stan med mamma hela dagen så jag har inte hunnit uppdatera något.
Fick med mig det jag ville ha iallafafall - jeans & kofta, båda från Gina tricot.
Vi gick till Apoteket också och köpte några ögondroppar som jag ska ta 3-4 ggr per dag. Jag tror att jag har fått ögoninflammation eller något liknande, det är jättejobbigt. Ögonen klibbar igen hela tiden och det rinner när det vinden kommer i ögat.. så jag kan inte ha mascara för då kommer jag typ vara helt svart runt ögat , hah inte snyggt!

Aja, nu ska jag gå ner och ta dropparna. Hörs imorgon! (imorgon börjar riktiga skoldagarna, usch!)
/ Denice ♥


by: min vän malin :)


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-08-24, 21:18:14 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

åh har också haft det! Asjobbit!!

Cool bild av malin :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: