2008-08-12
 21:52:58

Miracle touch foundation

Denna foundation köpte jag för några månader sedan (dock var den för mörk) & den är verkligen jättebra!
Jag förstår inte varför jag envisas med att köpa en annan foundation när jag vet hur bra den här är, haha, men nästa gång ska jag köpa den, men i en ljusare nyans.
Det finns inget negativt att säga om den här produkten faktiskt, den är helt enkelt skit bra, iaf för mig, men jag tror den är bra för de flesta om jag ska vara helt ärlig.
Den smälter nästan när man ska applicera den med en foundation borste eller en make-up svamp, vilket gör att den är väldigt lätt att få jämn.
Om ni behöver en ny foundation som inte är allt för dyr så tycker jag att ni ska testa denna.

Pris: 145 :-  (en make-up svamp medföljer)


lotta
PUBLICERAT: 2008-08-12, 21:57:15 | URL: http://baralotta.blogg.se/

vaddå ? vad pratar du om ?


Sofi
PUBLICERAT: 2008-08-13, 22:22:57 | URL: http://[email protected]

Den är verkligen superbra! Köpte också den för andra gången för ett tag sedan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: