2008-08-11
 17:55:07

Happy birthday - 080808

Dålig uppdatering - jag vet! men mitt internet har inte fungerat på min bärbara data där jag lägger in bilderna, så jag har inte velat skriva nåt inlägg utan bilder på vår andra data.

Jag fyllde ju år 8 augusti , så jag skulle ha fått gratis inträde + åkband på grönan, haha, jäkla skit att jag inte åkte dit, men jag hade ändå en rolig dag =)
Jag & Emilia åkte in till stan för lite shopping och bio - sex and the city filmen. Den var faktiskt jättebra och rolig också!
Ingenting blev köpt för min del på stan .. men för Emilia blev det lite.
Det jag fick i present av mina föräldrar var en ipod touch och 1500 kr. Sen igår (söndag) kom mina släktingar hit för att fira mig. Av dem fick jag typ pengar + presentkort m.m. Jag fick även en drömfångare, haha, älskar sånna!
När min familj var i Danmark i år så hängde det en drömfångare i sovrummet och den fungerade faktiskt. Jag drömde varenda natt i 12 dagar och sedan när vi kom hem så drömde jag ingenting, haha.
Igår hängde vi upp min drömfångare på väggen och jag drömde jättemycket, typ 10 olika korta drömmar.

/ Denice ♥


Olivia
PUBLICERAT: 2008-08-11, 21:29:38 | URL: http://oliviaaah.blogg.se/

grattis i efterskott! :)

hoppas du hade en bra dag!


Tp
PUBLICERAT: 2008-08-12, 08:38:11 | URL: http://duckling.blogg.se/

Fuskigt! Jag vill också ha pengar jag e pank :)!!

Grattis!


Evelina
PUBLICERAT: 2008-08-13, 11:58:48 | URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Åh, en drömfångare skulle jag också vilja ha, mina nätter är kaos=) Grattisi efterskott=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: