2008-08-21
 15:46:09

Andra skoldagen

tjenare!
Idag hade vi ju skolfoto, jag verkligen hatar sånt! usch, jag blir aldrig bra på kort..
Vi fick se våra kort på oss själva och mitt blev jättedåligt, menmen.. man behöver ju ändå inte köpa dem.
Fotografen gick runt och tog lite kort i skolan och han tog kort på mig och mina vänner :) så vi kommer nog komma på skolkatalogens framsida, hah.

Vi fick våra nya scheman idag också, sämsta ever!  Inte en enda liten sovmorgon, börjar 08:30 varje morgon, kommer aldrig klara det här. Good luck!

Min dagens outfit:
- vit/marinblå randig tröja från Gina tricot
- Svarta jeans från Salt
- Vita ballerina skor från Vagabond

kanske lägger upp en bild på det senare om jag har lust

/ Denice ♥


saknar <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: