2008-08-14
 16:53:53

Älskade tygskor

Tjena!
Jag kom hem från stan för en stund sen. Mötte upp sara & sofie där, och på bussen träffade jag Amanda, så jag fick sällskap dit =)
Det är typ första gången jag inte är i stan så länge, haha. Jag brukar jämnt vara där typ hela dagen, men idag åkte vi hem efter ungefär 2 timmar.
Jag hittade äntligen mina vita tygskor som jag har letat efter, men har inte funnits i min storlek, så det var kul!
Det är massa rea på Lacoste butiken som ligger... (?) haha, kommer inte ihåg men typ där vid biblioteksgatan, så gå dit och fynda vettja. Upp till 70 % rea på piké tröjor m.m.  Sofie köpte en fin vit Lacoste tröja (långärmad) för ca. 500 kr & egentligen kostade den 1700 kr.


Vita tygskor från Urban Outfitters, 145 :-   (finns i massor av olika färger)


Cassandra
PUBLICERAT: 2008-08-14, 19:50:08 | URL: http://cassandrasmode.blogg.se/

Snygga tygskor :)


Erica Cs
PUBLICERAT: 2008-08-15, 12:53:54 | URL: http://ericacs.blogg.se/

Gud så söta !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: